چند گام تا تعطیلی شریعت
 
منجی

 شنبه همین هفته ساعت چهار و ربع عصر در میدان انقلاب تهران، خانمی بدون روسری و کاملاً سربرهنه ضلع جنوبی میدان را تا ضلع شمالی آن طی کرد و بی توجه به یکی دو مورد تذکری که به او داده شد در کمال خونسردی راهش را تا ورودی ایستگاه مترو ادامه داد! و بدیهی است که گشت ارشادی هم نبود تا به او تذکری بدهد! و البته در همان زمان چندین و چند مامور راهور ناجا در جای جای میدان و با جدیت به ایفای وظیفه خود مشغول بودند!
(فرمانده محترم ناجا و سایر مسئولان اگر دلشان خواست می توانند فیلم این صحنه را از عزیزان مرکز کنترل و فرماندهی تهران گرفته و تماشا کنند!)

و البته برخلاف فرمایشات ریاست محترم جمهور (که فرموده بودند زنان خود به وضع حجاب و عفاف رسیدگی خواهند کرد و با بی حجابی و.... مقابله خواهند نمود) هیچ زنی هم با این کشف حجاب رسمی و علنی و آن هم در روز عرفه و در قلب تهران برخورد نکرد!.


به نظر فرماندهی محترم ناجا اگر این حرکت چندبار دیگر هم اتفاق بیافتد چه خواهد شد؟ آیا به نظر ایشان عرف شدن بی حجابی معنای دیگری هم دارد؟ آیا ایشان از این که در دوران فرماندهی شان بر ناجا ، بی حجابی در مملکت امام زمان به یک عرف تبدیل شده احساس نگرانی نکرده و نمی کنند؟

به نظر فرمانده محترم ناجا اگر چند زن بی حیای دیگر هم با زن فوق الذکر هم گام شده و مانور بی حجابی در قلب تهران را اجرا می کردند چه می شد؟ وقتی حتی یک مامور یا گشت پلیس برای مقابله با این حرکات ضداسلامی و دین ستیزانه در میدان انقلاب تهران آن هم در روز روشن موجود نبود!

اصولاً تدبیر ناجا برای مقابله با بی حجابی فعلی رایج در کشور چیست؟ وقتی فرماندهی ناجا هم به کشف حجاب علنی زنان در خودروها اعتراف کرده اند؟ پاسخ سردار محترم فرماندهی ناجا به شهدا و امام شهدا در روز حساب چه خواهد بود؟ آنگاه که از ایشان پرسیده شود چرا ناجا وظیفه سازمانی خود در قبال حفظ حرمت احکام الهی و حجاب اسلامی در تنها نظام دینی جهان را انجام نداد و نداد تا اینکه بی حجابی به یک اتفاق ساده و عادی تبدیل شد! آن هم در کشوری که حدود سیصدهزار شهید برای تحقق احکام الهی تقدیم کرده است! آیا به نظر سردار احمدی مقدم محکمه عدل الهی هم جایی است که بتوان با ردیف کردن عبارتی نظیر «ضرورت فرهنگ سازی، عدم همکاری سایر دستگاهها، تحقق پلیس جامعه محور و...» از خود سلب مسئولیت کرد و گناه را به گردن نگرفت یا به زمین دیگران انداخت؟

اگر ناجا نمی تواند (که قطعاً نمی تواند) به وظیفه قانونی خود در مقابله با لگدمال کردن علنی حکم الهی حجاب عمل کند چرا به مقامات مافوق این ناتوانی و عدم تمابل را گزارش نمی دهد تا مقامات مافوق برای مقابله با این هجوم همه جانبه به شریعت و دیانت جامعه چاره ای بیاندیشند و به فکر یک متولی توانمند برای دفاع از شریعت باشند؟

وقتی دفاع از امنیت اخلاقی و شریعت و عفت عمومی به یک اداره کوچک و محقر در معاونت اجتماعی ناجا سپرده می شود و معاون اجتماعی ناجا هم اولویت خود را تولید فیلم و مجموعه های پلیسی اعلام نموده و حتی یک کلمه هم در خصوص مقوله امنیت اخلاقی سخن نمی گوید (چه رسد به این که عمل کند!) دیگر نیازی به اقامه دلیل در خصوص عدم تمایل و توان ناجا برای دفاع از حکم الهی حجاب نیست! وقتی دغدغه جدی معاون اجتماعی ناجا تلفظ درست واژگان فرنگی باشد و درج عنوان دکتر به جای سردار در جنب نام مبارکشان، دیگر توقع حضور ماموران ناجا برای مقابله با بی حجابی ، بی جاترین توقع ممکن خواهد بود! (اگر فرماندهی محترم ناجا فیلم گفتگوی معاون اجتماعی خود در برنامه «ویتامین ث» شبکه سوم سیما در صبح دوشنبه هفته جاری را تماشا کنند ملتفت اصل ماجرا و عمق فاجعه خواهد بود!)

در چنین شرایطی چه می توان کرد وقتی مقامات وزارت کشور انجام فریضه نهی از منکر را منوط به کسب مجوز از استانداری می دانند و به عنوان یک تکلیف قطعی روزانه علیه انجام دسته جمعی این واجب الهی مصاحبه می کنند اما کلمه ای هم از عرفی و عادی شدن بی حجابی در مملکت نمی گویند و حتی از یک ابراز نگرانی خشک و خالی هم خودداری می کنند؟

رعایت حجاب نماد اصلی و قطعی حاکمیت شریعت برمملکت است و عرفی شدن و رواج بی حجابی از تعطیلی شریعت در کشور حکایت می کند! (والبته توجه دارید که مقصود ابعاد اجتماعی شریعت است والا نماز خواندن و روزه گرفتن در هیچ جای دنیا تعطیل نشده و نخواهد شد!) در چنین شرایطی که فقط چندگام تا تعطیلی شریعت در یگانه نظام دینی جهان فاصله داریم و امیدی نیز به اعمال اراده از جانب حاکمیت در این خصوص نمی رود، جز پناه بردن به غیرت دینی مومنان و اجرای جدی و فراگیر فریضه نهی از منکر چاره ای نمانده در غیر این صورت باید برای همیشه در سوگ تنها نظام اسلامی جهان بنشینیم!

منبع: یالثارات


آپلود عکس رایگان و دائمی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منجی و آدرس monji92.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 843
بازدید کل : 165267
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 63
تعداد آنلاین : 1



آپلود عکس رایگان و دائمی